Tråkigt inlägg

Ja då har man jobbat klart sina tre timmar för idag då.. Det gick bra, var mycket folk så det blev "rushigt" (? Aja ni vet vad jag menar..) Det var jag, Maja, Nette och Ola som jobbade idag.

På förmiddagen var jag Rickard och Magdalena och tittade på kök på Ikea. Det finns ju hur mycket fint som helst, frågan är vad man vill ha för stil.. Skitsvårt tycker ja. Men vi ska fundera ett tag till. Har iaf hittat en sån där vattenkran som jag vill ha i köket :)

Ikväll blir det som sagt party med Josefin och Johanna. Hörde att Tessan och 2 till skulle med också. Roligt!
Vet inte riktigt vad jag ska göra nu, men funderar på att gå och sola. Vet inte om det är öppet, men är det inte det blev det ju en liten promenix iaf.. Ja nu har jag bestämt mig, sola/promenad får det bli.

Ha en trevlig kväll (Har jag tråkigt när jag kommer tillbaka kommer jag nog skriva mer)..
See ya ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0