Tomaten här



JAG ÄR RÖD SOM EN TOMAT.
Va tusan ska jag vara så kaxig för? Ja sa att jag ville ha det starkaste solariet och den starkaste krämen för jag skulle ta mig tusan bli brun. Han på bruno: "Men du, om det är ett tag sen du solade kanske du borde börja lite försigtigt?" Jag: "Äh.. Jag bränner mig alrdig!"
Ha där fick jag.

Huden spänner så det känns som jag är på väg att få bristningar och så svider det.. Har legat under täcket och skakat ett tag nu - solfrossa.
Haha gu va jag får skylla mig själv alltså! Hoppas det värsta går ner tills ikväll bara, för ja tänker då inte gå ut som en tomat.

Snart kommer Johanna och lite senare ändå kommer Josefin, nu måste jag börja tagga ;)

Hejs!

Kommentarer
Postat av: alice

haha, ja hon skvallrade :P jo tänkt så. men jag kommer kanske om jag har tur att tillbringa en del av hösten i sthlm så det är ingen idé liksom. hur blev det med usa för din del ?:) puss

2008-09-06 @ 23:09:15
URL: http://alicesvensson.blogg.se/
Postat av: Agnes

haha! stackare

kul igår då? :)

2008-09-07 @ 18:41:19
URL: http://agneslangerth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0