Taken klara

När Rickard slutada gick vi till Subway och åt.. Mumma! Sen åkte vi till Sätra en sväng. Sen tillbaka till stan, till den nya lägenheten och mätte upp lite och så. Sen åkte vi till K-Rauta och gick runt där hur länge som helst.. Åkte till några fler ställen också. Sen bar det av till lägenheten och där fortsatte vi med taken. Har målat alla tak en gång till nu, så nu är de helt klara! Skönt!! Sen har jag spacklat i min lilla garderob.. Jag tyckte de va asskoj att spackla, var verkligen grym på det ;).. Not. Men kul vare :)

Här är en bild på dagens målaroutfit ;) (Den förra bilden jag la in på mig när jag målar var för någon dag sedan)
Jag har lite dans/sjung show för Rickard :)



Om ett tag kommer Karolin och Kenny hit. De ville ha någonstans att sova eftersom de skulle med tåget härifrån inatt kl 4.. Nu ska jag och älsklingen bada och skrubba bort all målarfärg..

Sleep well alla! Speciellt du Joppla som sover alldeles ensam. Miss you honey. Men nu är det bara imorn och torsdag kvar, sen ses vi :D Wihooo!


Kommentarer
Postat av: Josefin

Så söt att du tänker på mig! :) Hehe.. Men du, är det verkligen du?? Ser precis ut som Fia! Puss Puss

2008-09-03 @ 00:25:02
URL: http://josefin12.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0