Söka Jobb och jobba

Haha rolig rubrik.. Not. :P
Har övningskört i en timme idag. Det var verkligen länge sen nu alltså. Körde till pappa och tillbaka och så tränade jag på att backa och lite så. Så nu är jag på G igen!



Ska åka in till stan med 12 bussen och då ska jag träffa Virran. Vi ska försöka leta lite jobb och sen vid 4 ska jag jobba. Rolig dag.. Kul och träffa Virran iaf! :)
Ja Agnes, vi borde ses någon dag. Det var länge sen jag träffade dig med. Men en myskväll i helgen lät trevligt! Vi hörs på telefonen gumman.

Nu ska jag äta världens godaste mat som Thomas har gjort sen ska ja föna håret och göra mig redo!
See ya! ;)

Kommentarer
Postat av: Agnes

vart söker ni jobb då? :P

2008-09-17 @ 15:38:08
URL: http://agneslangerth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0