Sjuk:/

hejhej, vaknade efter en grymt hård natt, förkyld å hosta, tror ja väckte filip minst 25 gånger, påstod han iaf:)
Kollade på film igår kväll btw med älsklingen & filip, crash hette filmen, lite svår att förstå sig på men det gick;)
Sen har jag legat och hostat hela natten å vart heltäppt i näsan o inte har jag haft nässpray heller.
älsklingen är och jobbar just nu å jag & filip sitter här å är förkylda.
Du Patrik som skriver kommentarer, jag håller med dig jag har verkligen en skitsnygg syrra! saknar henne!:)
Filip
Kontakt annons:
Ung förförerska sökes, jag kräver inte mycket!
Vart finns du, som gillar långa nattliga promenader
och kanske vin och tugga lite kex?Du får vara mellan
16- 40 år och hellst bo i gävleborg:) Hellst ewes nån
kompis:)
Svar till : 0706500167 trettisexcentimeterHedesunda














_______________made by: Filip Martinelle Sandberg_____________________


Kommentarer
Postat av: Filip:)

du måste ändra `` jag kräver inte mycket`` för det gör jag, å ta bort mitt nummer det är nån som ringer å kåtflåsar i telifon!

2008-09-22 @ 11:08:01
Postat av: pilla

filip din jäkla tattare ;) hahaha

2008-09-22 @ 16:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0