Nya tapeter och ny portmonä

Det blev en heldag med Johanna idag. Skojskoj!
Gick runt på stan hela dagen, åt på Java gjorde vi också. Sen när Rickard slutade åkte vi och visade mamma och Thomas nya lägenheten. Dom va imponerade ;) Sen åkte vi och tittade på en massa tapeter. Vill fortfarande ha de där randiga beiga i vardagsrummet, men får se hur Rickard vill.. Köpte iaf tapeter till sovrummet.
Åkte tillbaka till stan och där åt vi på American take away jag, Rickard och Johanna. Gott! Fast vi kunde knappt gå därifrån sen för vi var så himla mätt ;)

Pappa och Maria kom in sen också och tittade på lägenheten.. De tyckte också att den var fin :) Fast som sagt, en hel del kvar att göra. Hmm!

Fick lite försenad födelsedagspresent av Maria och barnen idag också. Så himla fin portmonä (stavas det så?) från Frankrike och så fick jag ett presentkort på Rosmarins hudvård. Så jag har världens bästa "plastmamma" med. Inte bara för presenterna.. I like her anyway!

Nu ska vi skutta i badkaret jag och älsklingen, eller så blir det sängen. Får la se!
Ha en trevlig kväll!
See ya ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0