Ny jacka :)

Kom precis hem från Cubbe.. Det var faktiskt riktigt roligt att jobba :) Dom är så himla snälla.
Köpte en ny jacka där också. En som inte kommit ut i butik än ;) Älskar den. Den är ganska lång och svart med hög krage. Bra för min urinvägsinfektion :) Köpte en ny halsduk med. Huur mysig som helst. Den är värsta lång och gosig! Och en rosa helt vanlig tröja. En sån där som alltid går åt. Märkte idag när det var någon som köpte den att den gick in för halva priset i kassan så då passade jag på och köpa en jag med.

Gu va det blir att man shoppar när man jobbar i butik. Jag har aldrig riktigt tänkt på att Cubus har fina kläder innan men när man jobbar där ser man saker hela tiden.. Plus att Cubus är på uppgång som sagt; det är bättre saker på väg ;D

Rickard var till banken idag och tog lite mer lån till rust på kök och badrum. Där sa de att man måste betala 2/3 i "vinstskatt" om man tjänar på den när man säljer  lägenheten.. Alltså om Rickard köpte lägenheten billigt, lägger en massa pengar på rust så att den stiger i värde tills han ska sälja den, måste han betala hela två tredjedelar till staten. Kan de stämma? Tyckte det lät helt stör.. Isf hatar jag regeringen. Man kan verkligen inte jobba och bli rik i Sverige, det går inte...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0