Mitt och Rickards barn

Brynäs vann igår :) Så himla rolig match faktiskt.. 3-2 precis som Johannes hade tippat.
Fast har det alltid varit så att det är förlängning ifall det blir oavgjort så här i början på säsongen? Det har jag helt missat isf. Haha jag såg att du skrattade åt mig Mican när vi var på väg ut efter den tredje perioden. Din lilla filur ;)

Idag har jag övningskört igen.. Jag börjar komma igång på riktigt nu. Var till och med till apoteket och parkerade där! Haha..
Ska åka in till stan med mamma snart och hålla henne sällskap. Hon ska skjutsa in Johannes trunk för han har träning och sen kanske vi ska åka och titta på Simons fotbollsmatch i Årsunda. Jag har hört att han är riktigt grym!

Rickard vill inte ha barn med mig. Kan det bero på att det här kanske blir resultatet?



Jag tyckte iaf att hon var jättesöt ;) Men hon var då inte speciellt lik någon av oss. Funkade inte så värst bra det där..

Här har vi en liten Eminem Jr också ;)



Nu ska jag ladda över alla Ida och Hasses bröllopskort på USB så de får dem någon gång. Haha!
See ya!

Kommentarer
Postat av: Filip:)

ditt å rickards barn blev likt ingrid:D:Dhahaha

2008-09-19 @ 15:42:12
Postat av: Hanna

Det där har jag också gjort förut.

Mitt och Magnus barn vart super sött ;)

2008-09-19 @ 16:11:48
URL: http://trasd0ckan1987.blogg.se/
Postat av: Mican

Haha men ni såg så jävla roliga ut! haha :) Helt förvirrade när ni hörde i högtalarna att de skulle fortsätta så vände ni och gick tillbaka, så bäst sötis! :)

2008-09-19 @ 16:44:47
URL: http://micaela1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0