Mammi

Ja nu är det måndag. Rickard är och fixar med lånet till lägenheten nu och mamma följde med.. Jag sitter vid datorn och äter chips. Men ska gå och äta frukost nu snart istället..

I lördags blev det utgång. Jag och Johanna var i lägenheten ett tag först, sen kom det lite mer folk. Vi bestämde oss för att gå till Goya och dert gjorde vi. Nästan direkt när vi kom dit tappade vi bort varandra men då hittade jag på Ola, Malin och Maja från Cubus :) Så då följde jag med dem till Heartbreak och var där ett litet tag. Sen bestämde jag mig för att gå tillbaka till Goya. det var ett evigt springa fram och tillbaka den kvällen :p Hehe! Träffade Fia när jag kom till Goya och vi skakade loss minsann.. Hehe!
Fia och Rickard följde med hem till oss och sov. Haha alla fyra i en dubbelsäng.. :D

Igår tog jag det bara lugnt. var helt slut efter gårdagen. Åkte och åt vid Anna och Peter på kvällen, och hennes dotter visade att hon kunde snurra med sån där rockring huur länge som helst, ganska imponerande faktiskt!

Jag vet att jag har sagt det förr men jag säger det igen. Jag har världens underbaraste mamma.. Jag älskar henne över allt! Du är bäst <3 Hoppas du blir frisk snart. Inge roligt att se dig må dåligt :(


Ha en bra dag!
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0