Målar och står i

Idag har det vart en heldag med Mor och Thomas. Roligt att umgås med dem lite :) Åkte in till stan på förmiddagen och kom var där hela dan.. Kom hem vid 3 idag och då gick jag och hämtade Simon på fritids. Sen åt jag och lite så.. Har målat vårt nya vardagsrum nu hos mamma. Vita väggar blir det där. Skitfint! Det är jag och Thomas som har hjälpts åt. Jag har blivit en riktig målarkung nu minsann  ;D Vi ska fortsätta måla imorn sen vid 12 ska jag åka in till stan och umgås med Virran. Var ett tag sen man träffade dig nu.. Fast vi ska väl inte göra nåt jätteroligt; leta jobb ska vi göra! Sen klockan 4 börjar jag jobba och slutar halv 8 så det blir en väldigt kort jobbardag.. Blir så nu när man är en sån här extring.

Haha det känns som att det här inlägget är jättekonstigt skrivet för alla står runt om mig och pratar samtidigt som jag skriver så jag har assvårt att koncentrera mig.. Thomas målar och sjunger, mamma läser högt ur en tidning, Rickard står och pratar med mig fast jag inte lyssnar och Johannes sitter i sitt rum och ropar.. Hahaha..
Nu ska jag lägga in lite musik på i-poden sen ska jag natta älsklingen ;) Sleep well alla mina läsare!

Puss och Kram! <3


Kommentarer
Postat av: Agnes

jaha kul att jag får vara med och leta jobb då?:P hehe nädå.. men vi kan väl träffas snart ? om ni vill... ha myskväll i helgen kanske?

2008-09-17 @ 01:09:47
URL: http://agneslangerth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0