Magdis

Nu har det hänt så mycket sen jag skrev sist.. Haha!

Igår jobbade jag första dagen på Rusta. Jobbade 7-13 och då åkte jag hem till Hedesunda. Tog bort stygnet i pannan och det blev inte så farligt ärr så det är ju bra. Sen åkte jag hem och gjorde mig klar lför kvällen. Blev dock väldigt stressigt så ja blev inte så värst snygg men de fick gå ändå. Var alltså på Idol i Stockholm på livesändningen. Det var jätteroligt att se, och Jihde var ju bara såå snygg i verkligheten alltså ;) To Die For! Haha..

Kom hem vid 1 nån gång och då var det bums i säng. Idag har jag jobbat min andra dag på Rusta.. Det visade sig också bli den sista.. Det var verkligen inte min grej. Jag vantrivdes verkligen. Att gå runt där i skabbiga byggbyxor och bära skitiga lådor var inte så roligt som jag trodde.. Fast det var inte det som var den största anledningen till att jag slutade. Det var att jag bara behövdes typ till jul - precis som jag behövs på Cubus. Och då väljer jag mycket hellre Cubbe!

Men jag har iaf gjort en god gärning idag.. Jag har fixat jobb till Agnes på Rusta :) Haha! Hoppas du trivs bättre gumman <3

Har vart mer Johanna heela dagen. Gu så skoj vi haft det. Hahaha!

Nu ska jag gratta Magdalena för hon fyller år.. Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0