Liten update

Har precis gjort en liten mysförmiddag för mamma.. När hon kom hem hade jag tänkt en massa ljus och satt för en massa täcken för fönstrena så det var helt mörkt i deras rum. Och så hade jag satt på mysmusik. Sen fick hon en timmes massage, både rygg och ansikte. Hon tyckte det var så skönt och blev jätteglad. Kul att göra något för henne, annars brukar det bara vara tvärt om. Ett litet tips till er som vill göra något mysigt för någon ;)

Ska äta lite nu med Johannes sen ska jag ut och måla huset..

Kommentarer
Postat av: Josefin

ÄLSKAR DIG SYSTER MIN!!! Bara så du vet.. :) Hoppas du saknar mig, för jag saknar dig helt sjukt mycket iaf! Men jag kommer hem i helgen så då ses vi! :D Puss<3

2008-09-01 @ 19:09:48
URL: http://josefin12.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0