Idol ikväll

Än så länge har det inte hänt något med jorden. Iaf inte här hos mig! Skönt..
Jag håller på städar ur en massa lådor som jag bara har små onödiga saker i. Men de är inte tillräckligt onödiga för att jag ska kunna slänga alltihop, så jag vet inte riktigt var jag ska göra av allt. ÅÅh jag tycker att det är jobbigt att städa. Speciellt när det inte är så långt kvar tills allt ska vara klart. Imorn måste jag ju ha fått ut allt så jag kan städa lägenheten på fredag. Och imorn ska jag ju jobba från 12-4. Det blir till att gå upp tidigt och börja.

Ikväll är det Idol. Alla måste titta, det är något speciellt just ikväll ;)
Jag ska till Hedesunda kväll för våran TV är sönder. Det var ju ett tag sen jag träffade familjen med. Så det blir ju kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0