Christian the Lion

Haha ush vilket inlägg jag skrev igår. Jag läste igenom det nyss.. Fresh tjej liksom! :P
Min förkylning är värre idag, väldigt jobbigt! Men på ett sätt är det ändå skönt att bara ta det lugnt ibland (se det positivt). Jag brukar alltid bosätta mig någonstans i huset när jag är sjuk - oftast vid TVn - och så tar jag liksom dit allt jag tror att jag kommer behöva under dagen. Dator, ipod, bok, almanacka, godis, kakor, tidningar, nässpary, papper... Allt! Då slipper jag liksom röra på mig mer under dagen, då kan jag sitta där och gotta om mig själv.. Haha! Man får faktiskt göra sånt när man är sjuk.. I vanliga fall tycker jag det är helt FÖRBJUDET att sitta och titta på film och TV på dagen, då ska man göra andra saker. Men som sagt, när man är sjuk är allt tillåtet!

Tittade på "Elisabethtown" nyss och den sög.. Ja tyckte inte alls att den var bra, de trodde jag att jag skulle tycka. Den var två timmar lång och det hände då inte mycket i den alls. Dessutom kan ja inte bestämma mig om jag tycker att Kirsten Dunst är fin elle inte. haha..

Läste på nån cansersjuk tjejs blogg igår.. Jagefrisk.blogg.se tror jag den hette. Man ska verkligen vara glad för varje sekund! Att man klagar över saker borde vara förbjudet när man har det så bra som man har (jag alltså). Det finns så himla mycket männsikor som har det svårt och jobbigt. Jag beundrar dem verkligen, som klarar av såna tuffa saker - och ändå är positiva och ser livets ljusa sidor. Negativa männsikor är det värsta jag vet, man blir bara så less på sånt! (Självklart är alla det någon gång.. Ingen är perfekt) Jag själv är ganska "duktig" på att bara lessna ur och hata allt. Men det ska det bli ändring på! Ingenting blir bra av att vara negativ.

Här kommer en helt underbar grej.. Johanna gråter varje gång hon ser det! :P



Ha en bra dag! Nu ska jag krya på mig med en massa te, honung och halstabletter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0