AL

Vaknade för ungefär en timme sen.. Hade jätteont i halsen när jag vaknade så det blev en kopp te som gjorde saken lite bättre. Idag blir det lugn och ro här hos Magdalena tror jag. Har alla mina saker hos pappa som jag borde packa upp men jag får inge skjuts dit på något vis. Skulle kunna ta en promenad hem till mamma men jag vill inte bli dålig i halsen nu, så jag tror att jag blir kvar här. Imorn däremot ska jag nog in till stan och söka jobb :) Kanske träffa nån av girlsen också?

Om det är någon som har försökt ringa mig i heglen så kan jag tala om att min telefon har varit död sen i fredags. Jag har ingen laddare. Och Rickards var död hela dagen igår så vi har typ varit utan telefon :P

Ikväll kommer Mamma, Amanda, Thomas och Simon hem så det ska bli roligt att träffa dem!
Och just ja, jag och Rickard ska beställa tapeter till vardagsrummet men vi kan inte bestämma oss. De är två vi väljer mellan. Båda är randiga på längden liksom (alltså horisontellt) och den ena är beige och vitrandig. Den andra är brun, guld och beigerandig. Vilken blir bäst?? Vi ska bara ha den som en fondvägg och så ska de andra tre väggarna vara typ vita. Vi hade tänkt köpa en svart skinsoffa men de kanske inte blir så bra om man har brun vägg??

Aja vi får fundera lite till..
Nu ska jag ta en till kopp te och kolla på en film kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0