Vita element

Imorse blev det till att gå upp tidigt.. Halv 8 :) Gjorde Simon klar för skola och sen åkte jag in till stan med 10 bussen. Har målat element i lägenheten idag, och har även börjat måla i hallen.. Det blir nog bra tillslut ändå!

Åkte hem med kvart över 3 bussen och då hämtade jag Simon på fritids. Sen har vi tittat på lite tv och ätit chips och så.. Gottgott! Glömde berätta att jag var på Rusta igår och hämtade ut mina grejor.. Jag jobbade ju en dag och istället för att få lön fick jag ta grejor för 400 (alltså lönen).. Så det blev en massa schampoo, hudkräm, hårspray, chips, muggar och skålar och ett paket med yogamatta, sån där boll och nå träningsgummiband. Haha var mest ute efter bollen, bara för att den är så mysig att ligga och rulla runt på.. Haha! :)

Idag fyller Simon (den andra, Rickards bror) 20.. Så när Rickard är klar i lägenheten så kommer han och hämtar oss så ska vi dit.. Hmm jag hade nog åkt dit ändå, men  :P

VI HATAR K-RAUTA föresten.. Köpte golv där och så var det fel på endel så vi  var tvugna att riva upp och åka tillbaka och lämna in det.. Vi fick bara 2 nya skivor, fast vi var tvungen att riva upp och göra om allt. De borde ha gett oss mer, för besväret. Plus att vi lära köpa en massa nytt lim och grejer. Skitdålig service.. Och idag när det fattades tre skivor så åkte Rickard tillbaka för att köpa nya. En i personalen gav han tre stycken nya och när han kom hem och skulle lägga in dem hade han fått tillbaka SAMMA som han lämnat in tidigare, som det var fel på. Då hade de lagt ut dem igen i butiken.. Skitdåligt! Någon annan hade ju kunnat fått dem och blivit tvungen att göra om allt, precis som vi lära..

Aja.. Nu ska jag läsa lite körkortsbok. Imorn ska jag lämna av Simon vid tåget vid 5 och sen ska jag på tjejmiddag hos Diva. Trevligt!

Ha en trevlig kväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0