Krogenkvällen

Igår blev det party med Cubus. Vi hade jätteroligt :D Var hos Linda först och sen bar det av till Heartbreak.. Vi stod på listan så det blev billigt och så fick vi gå före kön. Det är ju alltid skönt! Var där inne ett tag men jag hade faktiskt inte så speciellt roligt där. Kände knappt nå folk alls typ.. Så när jag äntligen hittade på Malin så gick vi och hennes en kompis till Goya istället. Där var de snällare än sist.. Så det var ju bra.. Fick komma in gratis där med :)
 Träffade lite roligt folk. Sen blev det tjafs så det bar av till Mc Donalds.. Där löste sig alltihop och vi blev vänner igen allihopa! Bra...

Jag tyckte synd om killen i garderoben.. Jag hade tappat bort lappen och så fick han leta efter min väska jättelänge. Men tillslut hittade han den :) Men jag tyckte synd om honom.. Bussen hem var rolig. Evelina Holmgren var med, hahaha..

Såå det var min kväll.. Det knäpptes en hel del bilder igår men de kommer nog ut på Facebook istället. 
Nu ska jag och älsklingen äta korv :D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0