Jobbat

Kom precis in och har ätit lite lunch nu. En förmiddag med morfar och Thomas, haha det var roligt. Morfar är så fruktansvärt envis :P Men rolig, och bara bäst <3 Titta så söt han är med sin "lilla" mage ;) Och så pratar han med sig själv hela tiden, och om något försvann idag så var det jag som hade tagit den och gömt den och om han gjorde fel så var det egentligen mitt fel - han kan minsann inte ha fel själv. Hehe!

Men gu va klen jag är alltså. Morfar hade någon slägga eller vad det heter som jag skulle slå bort en massa utbucklade stenar med som va i golvet. Och vet ni? Jag orkade knappt lyfta den där nedrans grejen.. Men jag fick bort alla knölar tillslut ;) Har även isolerat golvet i hallen och klippt iordning lite isoleringsplast som ska vara i vardagsrummet. Har fått en del gjort :)

Snart ska jag in till stan och köpa tapeter till köket och hallen med älsklingen. JAG VILL FLYTTA IN TILL STAN NU!!! Så himla skönt att ha alla saker på ett ställe istället för på 4 olika :P Eller jag har inte så himla mycket saker hos Peter, men det är 3 olika ställen som jag har alla mina saker utspridda iaf. Och så har jag ingen garderob, alla mina kläder ligger i papperskassa typ. Huua va jobbigt!
Så himla skönt ska det bli att flytta tillbaka in till stan.

Nu måste jag gå och byta om lite. Skriver senare, ikväll eller så..
Puss!

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja visst är han söt min pappa :) och envis men såååå otroligt snäll.

2008-10-13 @ 17:44:32
URL: http://frutrostek.blogg.se/
Postat av: virran

jaa du får komma nån annan dag :P kanske när köket kommit upp? ;)

2008-10-13 @ 22:01:55
URL: http://vlindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0