Deppripeppri

Jag håller på deprimerar ihop :(
Nr 1. - Jag har inget jobb.
Nr 2. - Jag har inga pengar.
Nr 3. - Jag vet inte vad jag vill bli.
Nr 4. - Jag är less på allt (och alla - nästan).
Nr 5. - Jag saknar Josefin.
Nr 6. - Det känns som att lägenheten aldrig kommer bli klar.
Nr 7. - Är specillet irriterad på en person.
Nr 8. - Jag kan inte låta bli att äta en massa skit och jag bara sväller.
Nr 9. - Jag kan ingenting.

Mitt humör är väldigt långt ner på skalan nu.. Vaknade depp, inte bra. Ännu ett minus är att allt är sånt himla kaos hemma. Jag har ju liksom bott med Josefin i lägenheten i stan i två år och att bara flytta hem kändes.. Dessutom har jag inget eget rum hos mamma - sover i hallen på övervåningen i soffan. Och alla kläder har jag i en liten skrubb i massa papperspåsar så jag har ingen aning om var jag har någonting.. ALLT ÄR KAOS! Dessutom håller vi ju på bygger om ute vid Amandas rum så hon har också alla sina saker i den där miniskrubben, som man knappt kan gå in i ens.. Plus att hon också sover i hallen som mig.. Och Simon med, för han har inte heller något eget rum än. Och vi är 6 stycken som ska göra oss iordning på morgonen och kvällen - och vi har 1 toalett.

Hos pappa har jag ett eget rum men det är proppfullt av alla saker som vi hade i lägenheten. Går knappt att komma in där för det är väskor och påsar och skit överallt.. Och då kanske ni undrar varför jag inte packar upp väskorna och gör lite ordning? Det går inte för jag har ingenstans att göra av grejorna iaf. JAG VILL FLYTTA NU!

Jag vet att jag inte har någon rätt att klaga som jag gör för jag vet att många har det värre än mig, men just nu känns allt bara skit!! Och jag ska jobba idag. 11-19.30. Hoppas jag blir på liite bättre humör iaf.

Nu ska jag gå och sminka mig och försöka bli lite gladare. Sorry för detta inlägg!


Två solstrålar som lyser upp vardagen!


Kommentarer
Postat av: Syster Josefin

1. Du har ett mycket bättre jobb än vad många har.. Du har ju precis tagit studenten så ta det lite lungt nu!

2. Ja du vet hur mycket jag också hatar att inte ha nå pengar! Men helt allvarligt, vad är det du behöver då? Jag har faktiskt tagit in mammas ord om att fokusera på det man har. Vi har ju nästan allt redan!

3. Hallå! Ge dig... För det första så skulle du ha suttit i skolbänken nu, om du inte hade varit så duktig att du fick hoppa över en klass. Hur många får det tror du? Du ligger ju egentligen ett helt år före. Sen ska du ju till USA, du måste inte veta vad du vill än! Tror du jag är säker på det eller?

4. Ja vad ska man säga där? Welcome to my world! ;) Hehe.. Nej, men man har såna dagar..

5. Jag saknar dig lika mycket jag så där har jag inte så mycket att komma med, men du ska ju komma i helgen så då ses vi då igen. Visst? :)

6. Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. ;-p Så poetiskt av mig... Haha!!

7. Den där skiten kan du ju bara strunta i, det är ju bara en misslyckad tant som måste göra bort andra för att höja upp sig själv.

8. Vilket problem när du ser ut som du gör ändå! Kolla på din kropp så gör det inget att du äter på Max fem gånger i veckan. Eller du kan kanske minska till 4 ggr iaf:-P Det är ju värre för vissa,JAG SYFTAR PÅ FATIE!

9. Du kan mer än du tror. Du kan vara världen bästa syster, du kan uppmuntra andra, du har jätte lätt för dig, du kan spela piano, du kan få vilken kille du vill, och det jag är mest avis på : du kan få ont i handleden! (Internt, ingen annan fattar) Haha:p

Okel en rätt tråkig lista på var du kan, men du vet att du är duktig på så mycket. Du är ju bäst! Eller förresten, det är två saker du faktiskt är ganska dålig på, och det är att klappa i takt över dansgolvet och att laga mat. Men annars kan du ju allt syster min!:) Love you soo much!!! <3<3<3<3<3

2008-10-14 @ 12:21:28
URL: http://josefin12.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0