Bilder från den nya lägenheten


Här kommer lite bilder från lägenheten.. Det stora kortet är från vardagsrummet.. Så fint blev det med tapeten!! Jag älskar den.. Kort nr 2 är i sovrummet. Det är alla köksskåp som står där. Jag var så stolt att vi hade byggt ihop dem själv så de fick vara med på en bild ;). Bild nr 3 är köket som det ser ut just nu. Haha! Det är en hel del kvar att göra som ni ser. Bild nr 4 tog jag med bara för att min stjärt såg så rolig ut. Haha!



   

Så vad händer idag då? Hmm.. Jag ska försöka få en tid hos tandläkaren iaf. Jag har så himla ont på ena sidan och så strålar det upp i käken och hela huvudet. Min egna teori är att visdomstanden börjar komma fram fel, så den trycker ihop alla andra tänder så de inte får plats.. Eller så är det bara ett litet hål eller så.

Ringde nu och fick tid 10i9 imorn :) Hoppas det inte är alltför allvarligt.

Det är vattenskada i den gamla lägenheten igen. Mamma ringde nu och ville ha numret till Ing Marie. Hur tusan kan det bli vattenskada 3 ggr (!) på två år i en och samma lägenhet. De som fixar det verkar vara helt värdelösa.. Aja hoppas det löser sig iaf då.

Nu ska jag försöka göra lite nytta. Hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0