Älskade morfar <3

Igår blev det tjejmiddag med Diva, Agnes, Virran, Mican, Alice, Johanna och Hanna. Skitkul att träffa Hanna, det var jättelänge sen.. Firade Diva eftersom hon fyllt år. Åt ris och limekyckling, skitgott! Och till efterrätt blev det varma frukter/bär med vit choklad över, ni vet? Så himla gott!!!

Idag har jag och morfar lagt golv ute i vardagsrummet.. Vi var riktigt duktiga, det gick faktiskt riktigt fort.. Tyvärr klantade jag till det när vi nästan var klar och hade ner en sak som satt på väggen, så den landade mitt på golvet. Så vi rev upp och gjorde om ;) Haha.. Men det gick snabbt iaf! Så nu är vi klar och så ska jag åka in till stan med 2 bussen och fortsätta i lägenheten. Nu vill vi verkligen flytta in!

Måste bara säga igen att det finns ingen som är så bra som morfar.. Tycker så himla mycket om honom.. Gu va jag har skrattat idag. Han är bäst :) Den dagen han inte finns mer vill jag inte ens tänka på.. Ush!

Nu måste jag göra mig klar för att åka... Ikväll blir det iaf lugn hemmakväll och Idol.. HEJJA ALICE!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0