Här kommer en dryg lista i brist på annat

Namn: Evelina Anna Eleonora Nilsson
Piercingar: 3 i öronen och så har jag i naveln.
Tatueringar: Jag vill skriva något i nacken lite snett på sidan liksom i skrivstil. Men vaad? :S
Längd: 174
Skostorlek: 36-37 (precis mitt emellan)
Hårfärg: Råttfärgat/blondt
Ögonfärg: Grön-blåa.
Kär?:  Såklart jag är kär!
Dricker du?: Absolut.
Använder du droger?: Ja. Jag börjar dagen med amfetamin och sen fortsätter jag så dagen lång.. Ha ha. NEJ jag tar inte droger och skulle aldrig i hela mitt liv prova.
Vilken parfym använder du?: 2 olika. Båda från Mary Kay. 
Vad är du rädd för?: Att misslyckas
Har du gjort mycket som du ångrar idag? Klart man gjort saker man ångrar. Men onödigt att gå och grubbla över det.


Senaste
Filmen du köpte: Jag har nog aldrig köpt en film någonsin. Men Rickard köpte "The holiday" till mig nu i veckan ;)
Boken du läste: The secret
Personen du ringde: Virran
Personen som ringde dig:  Pappsen
Tv-program du såg:  Tittar på 2 1/2 men nu. Haha så skojs.
Personen du fick e-mail av: Facebook. Jippei :/
Personen du fick brev av: Nordea. De skickade ut ett nytt bankkort och skrev en rad. Hehe.
Personen du fick sms av: Filip
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Hela min riktiga familj var länge sen..
Personen du kysste: Älsklingen

Favorit
Mat: Jag älskar all mat! Men igår åt jag någon jättegod tacogratäng hos farmor som ligger högt på listan. Och Magdalenas köttbullar.
Låt: Jag har nya varje dag. Otippat ha? ;)
Sak att göra: Too private.
Sport: Ishockey
Dryck: Apelsinjuice
Kläder: Chinos. Thank god for chinos!!
Film: Jag har nya favoriter hela tiden där med men "the notebook" är helt otroligt underbar.

Har du någonsin
Gråtit över en kille?: Ja
Gråtit över en vän?: Ja
Ljugit för någon?:  Ja
Varit i slagsmål?: Ja

Antal
Gånger du blivit sårad: ?
Gånger du varit med i tv: Ett antal gånger.
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Vet inte. Men jag var ju med i tidningen när jag fyllde år när jag var mindre. Och så var jag och Fia med i tidningen när det var val sist, för vi hade något liknande på solängen.

Ärr du har på kroppen:  Ett stort mellan fingrarna, lite här och där på händerna, ett på kinden, ett i pannan och ett under hakan. Och lite här och där på benen efter cykelolyckor och annat skoj..

Mobilen

Vem skrev du till sist: Filip
Vem är din 31a kontakt: Vet inte. Telefonen ligger i väskan och jag orkar inte hämta den.
Hur många sms har du skickat: Miljontals känns det som. Har ju precis bytt telefon så jag kan inte kolla..


Skulle du vilja vara statsminister om du fick chansen: Åh ja. Det finns så mycket jag skulle vilja ändra!
Vad har du på dig:  Chinos och Amandas en tröja.

Vad ska du göra ikväll: Det blir nog lite mys vid tvn med småsyskonen och Rickard.
Döv eller blind: Döv. Men jag skulle vara grinig dygnet runt för att jag inte kunde lyssna på musik. Men man anpassar sig nog ganska fort.
Städa eller diska: Städa
Aldrig mer godis eller aldrig mer frukt: Shit. Den var svårt.. Men jag blir nog tvungen att välja bort godis med en tår i ögat ;)
Festa eller ligga hemma och mysa: Det beror på vem man festar med och vem man ska mysa med.
En sak att ta med till en öde ö: Räknas Rickard till sak? ;D
Aldrig mer ha sex eller aldrig mer äta kött: Jag är beredd att bli vegetarian 
Födelsedag eller julafton: Julafton är så mysigt.
"Bonde söker fru" eller "Make me a supermodel": Har aldrig sett nåt av det.
Stockholm eller Göteborg: Vet ej. 
Pojkvän eller kompisar: Båda.
Person som vet mest om dig: Josefin. Men Rickard vet bra mycket han med.. 
Skulle vilja kunna: 

Vad hatar du mest: Peddon och våldtäktsmän. 
Vad ska du göra härnäst: Ta en dusch med babie.
Vem vill du träffa: Jessica Alba för hon är bara såå snygg!


Kommentarer
Postat av: Josefin

Ja det var väl okej då att låna min lista! ;-P För den här gången. Hehe.. IMORN SES VI! :D

2008-11-13 @ 18:46:07
URL: http://josefin12.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0