Soffan beställd

Halkbanan gick bra igår.. Det var faktiskt riktigt roligt :) Fast det var läskigt att man satt i bilen helt ensam, det har jag typ aldrig gjort förr :S
Var ut och åkte med pappa en sväng igår.. Det var skojs! Men jag kan aldrig lära mig att blända av när jag möter bilar :P
Ska åka in till stan med 12-bussen. Då ska jag prova kläder och bestämma vad vi ska ha på oss på lördag, och sen ska jag träffa Johanna på en lunch eller så.

Igår var vi och tittade i Virrans och Sebbes lägenhet. Guud va fin den var. Jag älskade den verkligen! Skitmysig.. Så nu blev jag mer pepp på att få klar våran (Rickards). Vi beställde soffa igår med. Rickard fick faktiskt bestämma och den är huur fin som helst. Skulle få den i slutet på november.

Så här ser den ut :)  Men våran ska vara vänd åt andra hållet.
Nu ska jag klä på mig och sen ska jag läsa lite körkortsbok tror jag. Haha jag skriver hela tiden att jag ska göra det men det blir aldrig av :/ 

Ha en bra dag!

Joppla! Om du läser så RING. Jag och pappa har försökt få ta men du svarar inte!!


Kommentarer
Postat av: virran

skitsnygg soffa gumman!

2008-11-05 @ 12:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0