Rösta ikväll igen ;)

Sov första natten i lägenheten inatt.. Det var så mysigt så :) Vi åkte hem när Rickards slutade och så lassade vi på garderoben och en massa grejor. Och så följde Magdalena med oss in för att få lite ordning. Så nu har vi en säng och garderob där, haha de enda möblerna än så länge.. Vi skulle ju få soffan i slutet på november men neeej. Den skulle komma en månad senare pga förseningar. Så himla surt! Och vi har inge pengar att köpa något nu heller.. få se om vi har råd när vi (mest Rickard) får lön på tisdag..

Igår blev det iaf en heldag med Diva och Agnes. Var hos Diva först och gjorde inte mycket. Åt varma mackor iaf ;) Sen åkte vi till lägenheten och mätte i min skrubb som ska bli garderob. Och sen åkte vi till Ikea.. Var där skiitlänge. Satt och spelade lite tv-spel gjorde Diva och Agnes också där.. Haha vilka små tattare ;D Det blev iaf inget garderobsköp igår som det var tänkt. Jag ska hjälpa mamma städa huset och så skulle hon betala den till mig. Har inge pengar alls nu :´( Mamma är så snäll <3! Var till arbetsförmedlingen på Jobbchansen idag. Kom dit klockan 10 typ och då var det helt PROPPAT med folk. Jag gick till Cubbe och fick lite nya tider och så köpte jag en för tidig julklapp till Rickard, och sen gick jag tillbaka dit igen. Det var ännu mer fok där då, helt sjukt. Så jag gav upp och gick hem till sjuklingen istället...

Nu snart kommer Joppla hem :) Hennes tåg går 20 över 4 och sen ska jag hämta henne är det tänkt, om jag vågar :P Har faktiskt kört lite i stan idag och så hem från lägenheten, men Rickards jobbarbil. Ush va läskigt det är :S

Nu kommer Magdalena hem snart med Risen som jag beställde :P Hon skulle till Ica och jag var såå himla sugen på Risen (rätt stavning?).. 

IKVÄLL ÄR DET IDOL IGEN. RÖSTA PÅ ALICE!! :)
Haha Rickard kanske blir med också.. De var ju på nå släktträff för Alice som skulle vara med i kvällens avsnitt.. Haha får se då :P

Ha en trevlig helg!   
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0