Myskväll med flicksen

Har precis skjutsat ner Rickard på stan nu.. Haha han ger igen nu verkligen.. Utnyttjar mig och mitt körkort lika mycket som jag utnyttjat honom tidigare :P Det tar liksom 10 minuter att gå ner på stan, MAX. Men han vägrade.

Vi har iaf fått upp köksfläkten nu. Pappsen har vart här och hjälpt oss.. Nu är det bara 3 dörrar kvar och lite täckgrejs i köket. Sen är allt klart. Jaa, skrubbarna ska målas med. Jag har fortfarande inte tagit tag i det.. Slö? Ja.

Ikväll blir det som sagt mys med Diva och Agnes. Vi blir hos Diva i Bomhus.. Virran kanske också skulle komma. Vi tänkte titta på Idol och lite så da. Lugn och skön kväll. Jag vet ännu inte hur det blir imorn. Eller jo, vi ska äta och så med mamma och Thomas här imorn.. Men jag vet inte hur det blir efter. Det är ju fest lite överallt imorn och man är ju lite sugen. Men troligtvis blir vi bara hemma här. Får ta det någon anna nån annan gång. Annars hade jag tänk gå på fest hos Agnes, och så kanske vi skulle till Johan lite senare och träffa dem med. Aja.. Let´s se tomorrow ;)

Nu måste jag göra mig klar. RÖSTA PÅ ALICE ikväll i Idol! Glöm inte bort det..!



Haha. Det fanns inte så många bilder på bara mig Diva och Agnes märkte jag .. Men en hittade jag iaf :P
HA EN TREVLIG FREDAGKVÄLL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0