Kryssning

Min och Josefins dator är så dum. Alltid hänger den sig på bloggen så jag inte kan skriva något. Ibland är det jobbigt när man verkligen har något man vill skriva av sig, och så går det inte :/

Iaf.. Idag ska vi på kryssningen :) Det ska faktiskt bli skitroligt! Det är pappa och Maria vi åker med, och så är det Amanda, Josefin, Selma och Alice.. Det ska bli så roligt att träffa Josefin!! Ikväll ska vi minsann dansa heela natten, som sist. Eller hur sis? ;)

Jobbade igår. Bara 12-15. Och sen gick jag och väntade på Rickard där han jobbade.. Åkte hem och gav mamma en liten present som hon blev såå glad för. Sen åkte vi och åt hos Margit och Sören, ovanligt. Haha vi är riktiga stammisar där.. Och vet ni va vi gjorde mer?? Vi började flytta in en massa grejor till lägenheten! Guu va underbart.. Det är ju inte helt klart, dörrarna sätts in idag och listerna imorn.. Men nu står sängen på plats och så har vi tagit in allt som ska till köket - tallrikar och grejor. Rickard har så mycket sånt att vi knappt får plats. Han har fått såna saker när han fyller år i typ 4 år av släkten och så.. och äntligen förstår han att alla tycker att han ska flytta ;)
Gu va roligt det ska bli att få iordning och flytta in. Har verkligen längtat! Vi kommer ju hem från kryssningen imorn kväll och då ska vi fortsätta där inne.. Så på söndag kanske blir första natten?

Sen på måndag ska jag skriva upp till körkortet och på tisdag är det uppkörning. Är skitnervös och jag känner mig verkligen osäker.. Men vi får se hur det går. Nu fick jag ju lite press på mig med när jag skrev det här. Haha!

Nu måste jag packa klart, för vi ska åka vid 10. Sen ska jag äta frukost med mamma, Thomas och Simon. De ska åka till Nässjö och flytta hit alla Thomas grejor, för nu ska han flytta hit på riktigt..

Kommer troligtvis inte skriva så mycket i helgen.. Men nu vet ni vad jag ska göra iaf..
HA EN TREVLIG HELG!!


Ps! Rickard. Jag älskar dig.. ;)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Lycka till med skrivningen och uppkörningen!

Det kommer säkert gå bättre för dej än vad det gjorde för mej.

Jag skrev 5 ggr och sista gången jag skrev så hade jag 52 rätt. Så jag klarade det precis =)

Jag körde upp 2 ggr. Jag var mer nervös andra gången än första men jag klarade det!!



Lycka till!! Jag tror du kommer fixa det lätt!

2008-11-14 @ 15:18:07
URL: http://trasd0ckan1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0