Invigning av körkort

Jag har inte skrivit på någon dag nu och det är för att vi har varit i lägenheten och grejat. Tyvärr kommer vi inte nån vart typ, har inge pengar att köpa möbler för alls :/ Men det löser sig nog.. Jag vinner nog den där miljonen jag har drömt om. Haha! Har jobbat idag och det gick bra. Var faktiskt riktigt roligt. Full rulle eftersom det var 30 % på alla kläder i hela butiken. Älska Cubus ibland alltså.. Men inte jämt.

Idag invigde jag mitt körkort på riktigt! Jag har ju kört en del med Rickard och så men idag var första gången jag körde själv. Körde först från Rickard till mamma. Sen körde jag faktiskt in till lägenheten i stan från Hedesunda. Det var rättså läskigt faktiskt, det kändes liksom fel på nåt sätt. Att det var något som saknades. Men det gick bra och man vänjer nog sig fort. Haha! Har fått hem körkortet också. Det ligger på posteni Hedesunda så nu är det bara dit och hämta det..

Nu ska jag krypa ner hos puddingen min.. Har ont i huvudet och behöver lite sömn.
Hej Svejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0