Firerier

Jag tror det inte har lagt sig än, det här med körkortet. Kan inte riktigt fatta att jag bara får ta bilen och åka när jag vill :) Så himla skönt!
Sitter hos pappa nu. Amanda och Johannes är sjuk så jag har lite sällskap.. Pappa hade gjort spagetti och köttfärssås (min favvomat) igår när vi kom och så fick jag blommor. Och sen blev det fika och så kom farmor och farfar och lite senare Maria med. Mysigt!
Thomas hade även fixat med rosor och kort och grejor. Från mamma med såklart ;)

Imorn ska jag vara med Diva och Agnes tror jag.. Det blir trevlans. Åt på Los Sombreros igår och det var såå himla gott!! Nu blev jag ju hungrig när jag började tänka på mat. Ska nog gå och göra lite frukost. Kanske ge småsyskonen lite frukost på sängen? Nu när de är sjuka och allt..

Tack för alla gratulationer föresten :)

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Agnes

Fan va braa... vi får kolla mer på de där och prata imorrn !

2008-11-19 @ 12:18:47
URL: http://agneslangerth.blogg.se/
Postat av: amanda

tack för den underbart goda frukosten på sängen/ soffan! du är bäst evelina! :) <3

2008-11-20 @ 08:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0