belara

Har jobbat klart nu.. Jobbade med Linda och Anna, roligt :) Har städat butiken hela dagen.. Har vart skitmycket folk med.
Kom hem nyss och nu ska jag nog försöka få något i magen. Är så himla hungrig. Har bara ätit frukost idag. Rickard har iaf målat min skrubb nu så snart kan jag sätta in hyllorna och allt. Det blir skönt att få en garderob. Nu har jag ju allt i lådor och påsar. Plus att hälften av kläderna är hos pappa.. Jag vill få ordning och reda nu. :p

Imorn ska jag träffa moster Karolin :) Det ska bli trevligt. Hon skulle ta med min favoritparym också.. Belara. Den har vart slut men nu har hon äntligen fått hem den igen. Klarar mig knappt utan den känns det som. Hehe!
Så nu ska jag äntligen få börja lukta gott igen.

Nu ska vi göra mat tror ja.
Ha en trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0