1a advent

Ja idag är det första advent.. Hade hoppats på att snön inte skulle smälta bort men det är ju iaf liite snö kvar. Även om det mesta är slask.. Vi  hade jättemysigt här igår. Thomas, mamma och Magdalena kom hit och så åt vi lite och så, i röran. Haha! Vi har iaf fått upp en TV-hylla som vi köpte igår och så har vi satt upp TVn. Rickard var helt borta i flera timmar när han satt upp den. Det känns som att det bara är att glömma att jag kommer få ta lika mycket tid av honom i fortsättningen. Nu är vi 2 som ska dela :p

I fredags blev det iaf myskväll med Diva, Agnes och Virran. Hade jättetrevligt. Men jag blev aasnervös att Alice skulle åka ur. Som tur är klarade hon sig och är ännu en fredag närmare finalen. Skulle vara så roligt om hon är kvar!!
Vi halv 2 nån gång åkte jag och hämtade Rickard hos Nani. Han hade fått i sig lite för mycket :P Åkte till Max och köpte mat sen så åkte vi hem och la oss. Haha när Rickard skulle skriva på kvittot på Max så skrev han turtels istället. Och han tyckte det var huur kul som helst..  Mogen pojkvän, NOT! ;)

Idag ska jag jobba. 12-16. Hoppas alla får en trevlig första advent.


Kommentarer
Postat av: Filip

HAHAHAHAHHA fy fan va han är bra:P

2008-11-30 @ 11:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0