Valborg

Igår var det sista april. Det blev grillning hos Rickard med Josefin, Magnus och Hanna. Och så var Peter och hans några kompisar med också. Vi hade det faktiskt jättetrevligt. Spelade bach, haha skitroligt. Och så spelade vi Rappa Kalja men de va inte lika roligt för jag och Joppla var totalkass ;)

Sen gick vi iväg en sväng men kom tillbaka ganska fort.. Hmm!
Lyckad kväll ändå tycker jag :D

Idag mår jag inte så bra :/ Men jobbar på att bli bättre..
Ikväll kanske det blir film med Magnus och Hanna, får se.

HejSvejs!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hoppas inte jag förstörde stämningen när Magnus och bråkade! Vi hade ju bråkat innan vi kom också, så det hade kanske varit bäst om vi stannat hemma.
Men förutom det så hade jag kul

2008-05-01 @ 14:54:25
URL: http://trasd0ckan1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0