Thailand

Kom precis hem från skolan.. Fotade åt Gävle kommun på förmiddagen och så på eftermiddagen var vi i skolan. Det var trevlans att träffa alla igen :) Och helt ärligt var det inte så farligt att komma tillbaka som jag trodde att det skulle bli. Har nog inte missat så himla mycket..

SKIIT! Kom på nu att jag glömde gå till Cubus och prata med dom om jobbet.. Aja, får göra det imorn..

Iaf.. Thailand var hur underbart som helst.
Första veckan var det en hel del regn som jag skrev tidigare så det blev mycket myys på hotellrummet den veckan.. Fast det var en del fint på förmiddagarna så lite pool och sol blev det.. Åkte runt en del och tittade på lite tempel, vattenfall och så. Och så matade jag en liten tigerunge, söt! Och så var vi i djungeln, har aldrig vart så rädd i hela mitt liv tror jag. Inte trodde jag att jag var sån fjant, men tydligen :P

Andra veckan blev det mer bada och sola. Vi bodde i Patong och där var stranden inte den bästa, så vi åkte till en strand som kallades Paradise Beach några dagar. Där var det helt otroligt fint. Mee like! Plus att vi hade väldigt fin pool på hotellet. Åt mummamat hela tiden och min favorit blev " Chicken with Garlic and Pepper" ;) Älskade det!

Lördagen och söndagen var vi iväg till en stor marknad och där blev det shopping :D KulKul! Dock var det inte lika populärt hos min resekamrat :P Hehe! Men en del grejjor hittade han minsann.

Jag hade bara med mig 4500 kronor och Rickard hade lika mycket han. Trodde att det skulle bli tajt innan vi åkte men de blev det absolut inte. Har levt lyxliv där riktigt med underbar mat, massage varannan dag ungefär, mycket shopping, presenter till hela familjen och underbara drinkar :) Så minsann klarar man sig långt på de pengarna i Thailand.
Iaf en superskoj resa..

Och bara så ni vet det har jag världens bästa pojkvän. Vi har haft det bäst!
Älskar dig bubben min ;)

Lägger in bilder senare, orkar inte hålla på här längre nu..
HejSvejs!



Kommentarer
Postat av: Agnes

härligt : ) så kul att du är hemma igen

2008-05-20 @ 17:48:13
Postat av: Mican

åååh, gud vad härligt! :)

2008-05-20 @ 18:33:52
Postat av: pilla :)

haha vi hade samma favoriträtt i thailand ;)åt de nästan varje dag ja ;) inte långt kvar till studenten nu då ? :D

2008-05-20 @ 22:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0