HEMMA

Nu är jag hemma.. INTE skönt.. Jag vill tillbaka!! Thailand är helt underbart..
Tyvärr har vi haft dåligt väder första veckan men andra veckan har vi haft det bra.
ÅÅÅH va jag vill tillbaka.. Så himla segt att komma hem. Fast iofs är det studenten och så snart, det är skönt!

Har flygit i 15 timmar, flög kl 7 på kvällen från Thailand.. Så jag har varit vaken vääldans länge, kunde knappt sova nåt alls på planet :( Så ja är död nu känns det som!

Det som är illa är att jag och Virran har lovat att fota till praktiken så vi ska göra det klockan 10. Jag orkar verkligen inte, men måste!

Uppdaterar senare om Thailand med lite bilder och så ;)
HejSvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0