Bloggdamp

Skrev värsta inlägget två gånger igår men de va tydligen nå fel för de gick inte att publicera och så försvann de bara. Så ja la ner de igår. Iofs var det nog tur att det inte funkade, var så himla irriterad och ett sånt inlägg är ju aldrig roligt att läsa..  

 

Var iaf med Diva hela dagen igår kändes det som. Vi pluggade, tränade och satt i boulongern och så. Mican kom dit en sväng också :) Hade Combat på fitnessen, skitkul! Och så var det asjobbigt, precis som man vill ha det :P Åkte hem till Hedesunda med halv 11 bussen igår, så himla tråkigt att sova själv här i stan. Fast det var iofs lite onödigt eftersom jag är i stan nu igen. Det blev bara dit, sova, in till stan igen. Men men..

Idag är det redovisning på religionen som gäller. Efter det är det ingenting som är kvar i skolan, tror ja.. Eller det där arbetet om fängelser, men det gör jag mest lite för roligt. För troligtvis får jag inget höjt betyg iaf.. Men pratade med Thomas igår och blev värsta inspirerad så nu ska ja sätta fart med det :)

På fredag kommer Johanna hem :D Ska bli så himla roligt att se henne.. Var ju ett år sen nu. Men som tur är blir hon här över hela sommaren och jag är assugen på att följa med henne tillbaka till USA i höst. Får se alldeles hur det blir.. :)
Har iaf fått schemat från Cubus nu och det ser bra ut.. Blir en del pengar i sommar iaf!

HejSvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0