Bilder

Här kommer några bilder från Thailand..

Där var vi på väg..  Spöregn den först veckan.. :/  Rickard hade tråkigt när det regnade så han byggde en koja på hotellrummet ;)  Jag är på stranden (och glad) fast det är dåligt väder..   Äsklingen  Ett tempel vi var till.  Rickard och Buddah eller nåt.  Ännu mer fint väder...  Jag och Tigerbebisen :)  Stackars nerdrogade tiger.. Men ja har suttit bredvid en iaf.  Poolen  En av hotellrummsdagarna (med chips :)  Fjortiis ;)  Min favvomat.  Bada :)  Fina elledningar ;)  Älskar DIG!  Naajs  Paradise beach  Rickard gungar..  Mumma!  Strand.  Glad.  Rickard.  Jag.

NU orkar jag inge mer..
VA NÖJD! ;)

HejSvejs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

näe du fler bilder vill vi se : )

2008-05-21 @ 17:22:20
Postat av: mange

Fan va fina ni är. Jag vill ha nakenbilden på Rickard;)

2008-05-26 @ 16:23:06
URL: http://mangelee.blogg.se/
Postat av: Just Me

jag vill ha nakenbilder av dig.... Du verkar ju ha shitshysta tuttar...

2009-11-12 @ 12:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0