Balbilder och så

Ja igår var den efterlängtade balen. Det var jätteroligt! Det bästa var nästan att solen sken, så himla fint väder. Helt perfa :) Vi åkte alltså båt dit från Alderholmen och där fick vi lite fördrinkar av Divas pappa. Sen när vi kom till Engeltofta blev det mer fördrink och en massa kortknäppning och mingel och sånt. Sen fick vi sätta oss och äta och det var jättefint dukat och så. Till förätt var det kräftgrejs och toast. Till varmrätt var det kyckling med ris/pasta gegg. Till efterrätt var det vaniljpanacotta med en massa bär. Det var jättegott faktiskt, inte vanligt att man brukar tycka om alltihop när man äter "fin" mat men den där var jättegod. När vi hade ätit var det lite mer mingel och så och senare blev det dans.

Vi var kvar bland de sista och vi åkte hem vid 1-halv 2 nån gång. Det blev lite segt på slutet men kvällen blev ändå lyckad. När vi kom till stan var det inte riktigt över. Heh. Divas pojkvän är nog den bästa av alla (efter min egna då ;)) Han hade bokat ett hotellrum till mig och Rickard och ett till sig själv och Diva på Winn Hotellet. Bjussa på allt :) Snällo! Så vi hade det myys alla 4 innan vi slutligen gick och lade oss. Och imorse blev det hotellfrukost. Mumma!! 

Väldans lyckad bal tyckte jag iaf.. :D 

Här kommer lite bilder:

Vi på båten :)  Älsklingen och Tom på båten.  Vi 2  Virran och Jag Fint dukat :)  Pussis!  Dom bästa! : )  :D

Måste springa till bussen!
HejSvejs!

Kommentarer
Postat av: aline

härligt att ni hade kul! så fina ni var :D

2008-05-25 @ 19:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0