Pappis

Aj aj aj i mina hälar gör ont.. Imorn blir det högklackat!
Jobbat hela dagen idag då. Klirr i kassan blir det! Men jag hatar att jag är 17, får 25 kronor mindre i timmen än om jag hade varit 18. Det suger!!

Ska ta ett bad nu och sen ska jag försöka somna tidigt eftersom det blir jobb hela dagen imorn med.



Ville bara tala om att min pappa är bäst av alla. Så himla underbar! Han var så himla gullig idag. Kom fram till mig i morse med en liten korg med frukost och så åt vi ute i solen innan jag skulle åka och jobba. Jag var ju ensam.. Sen kom han in och hälsade på mig på Cubus också nån gång mitt på dagen. Och kom och hämtade mig gjorde han med när jag slutade så jag skulle slippa vänta på bussen. Bättre pappa än min får man leta efter! <3

Ikväll ska alla tjejer ut, och här sitter jag som ett annat mobboffer och inte har nåt liv.. 



Less. Less. Less.

HejSvejs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0