Mamma Mia

Igår blev det äntligen av att titta på Mamma Mia. Den var verkligen så bra som man har hört. Så himla underbar film. Man var helt glad när man gick ut från biografen.. Haha Rickard satt och suckade i början men sen efter ett tag blev han mer inne i filmen och suckarna omvanlades till skratt. Han erkände till och med att han tyckte att den var bra, fast det fick jag inte tala om för någon annan ;)



Ikväll blir det ön.. Tror att vi blev några sycken; jag, Diva, Virran, Agnes, Mican, Hanna? och henes två kompisar. Roligt! Fast segt att jag och Diva slutar 7 och halv 8 så vi måste ta halv 8-bussen. Är ju inte Hedesunda förren klockan 9. Men roligt ska vi ha det..

 Och idag är sista dagen som 17-åring.. Haha så himla roligt. Ikväll efter 12 kan jag använda mitt legg på ön ;) :P
 Fick nyss sms från Nette "thebigboss" på Cubus. Hon ville att jag skulle komma lite tidigare idag eftersom det var så mycket att göra.. Ska nog åka dit tills 1, börjar egentligen 3. Så lite tidigare kommer jag allt.. Idag som det var så fint väder!! Aja det är ju skönt för alla som är lediga iaf..

Nu ska ja skutta in i duschen.
Men vi kanske ses på ön ikväll ;)..
HejSvejs!

Kommentarer
Postat av: aline

jaaa, för vi ses på ön ikväll ;)

2008-07-29 @ 13:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0