I´m back

Nu var det ett tag sedan jag skrev... Har inte alls haft lust at skriva.
Jag har jobbat en hel del. Roligt när lönen kommer :)

Igår var vi ut på krogen jag, Josefin, Diva och Johanna. Hade jätteskoj faktiskt. Var hos Diva först, sen vid halv 12 åkte vi till Hangloose. Var där ett litet tag och sen gick vi till Goya en sväng. Sen fick vi för oss att vi skulle leta på Hanna så gick vi till Brända men vi hittade henne inte :( Gick tillbaka till Hangloose, hämtade väskan och sen gick vi tillbaka till Goya och avslutade kvällen där. Åkte hem till Hedesunda med 2 bussen..

Idag har jag vart på sandsnäs halva dagen. Skönt att ligga på stranden lite, det har ju inte blivit så mycket sånt än i sommar.

Imorn börjar jag inte jobba förren klockan 3. SKönt!


På onsdag fyller jag 18 :D Så skönt ska det bli ;)

HejSvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0