Är det här allt?

God morgon :)
Gud vilket regn och rusk väder de är ute.. Ush! Normalt brukar det gå förbi folk här utanför hela tiden men nu är det alldeles dött.


Jag börjar trötta på mitt liv. Är det här allt? Ska det inte blir bättre än såhär?
Jag som vill bli något. När hade jag tänkt ta tag i det då? Så himla less blir jag på mig själv.
Jag antar att detta depp beror på regnvädret. Men det beror också på en annan sak, tror jag. Det har hänt lite grejer mellan några som jag tycker väldigt mycket om. Jag är inte ett dugg inblandad men det gör mig ändå så ledsen..

Och så börjar jag få "kalla fötter" med det här och flytta ihop. Jag vill verkligen göra det och jag älskar Rickard. Men det är ett stort steg..Faktiskt. Plus att det är inte så himla roligt att leva på honom direkt. Jag får ju knappt någon lön :/ Jag som alltid har sagt att jag ska tjäna mer än min pojkvän. (Såklart ska jag göra det sen, det är bara just nu det är såhär...) Jag kommer  heller aldrig kunna gifta mig för jag kommer hålla på vela så himla länge att det int blir något tillslut. Haha inte för att jag ska gifta mig än; VERKLIGEN INTE. Men när den dagen kommer..

En sak är bra.. Det börjar bli jul och ingenting kan klå den känslan..


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vet då ingen som tycker så synd om sig sj som du..

2008-12-02 @ 15:01:36
Postat av: Anonym

jag vet då ingen som tycker så synd om sig själv som du gör. skärp dog

2008-12-02 @ 15:07:05
Postat av: FVC!

Imorgon avslutas vår julklappstävling, du glämmer väl inte att delta? Tre fina paket står på spel!



Länken direkt till tävlingen:

http://fanvadchict.blogg.se/2008/november/juveltaa-aaavling.html#comment



Kramis!

2008-12-02 @ 15:10:31
URL: http://fanvadchict.blogg.se/
Postat av: Filip

undra va de är för nolla som inte vågar skriva ut sitt namn:)

2008-12-02 @ 22:25:52
Postat av: Filip

2008-12-02 @ 22:26:34
Postat av: Josefin

Gumman... Det blir bättre snart ska du se, snart är det jul och sen efter det får du ta och fokusera på att komma på vad du vill och då kommer det bli jätte bra! Ville bara skriva att det var väldigt fyndigt det där med "kalla fötter". Kom det från dig?? ;-P Sen nog i helgen gums! PS. Håller med Filip där uppe, undra vad för supermänniska det är då som inte har några mindre bra tider i livet, fast ändå inte så mycket supermänniska om man nte ens kan stå för vad man tycker och kan skriva ut namnet! Love<3

2008-12-03 @ 13:47:28
URL: http://josefin12.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0