Tack och bock

God morgon allesammans! :D Tänkte börja med att tacka för de trevliga och positiva kommentarerna :) Det är verkligen roligt när människor bryr sig och skriver en rad här på bloggen.. Tråkigt att du var anonym bara, annars hade jag ju kunnat tacka dig personligen.. ;) Men nu får jag tacka dig så alla kan se och läsa det istället..

Nej men allvarligt.. Slut på ironin. Jag tycker inte synd om mig själv. Verkligen inte. Tror du det har du missförstått mig STORT.. Eller har jag kanske fått det att verka så? Aja.. Jag har i alla fall bra och mindre bra dagar, precis som alla andra. Nu på slutet har jag haft fler mindre bra dagar än vad jag brukar. Och jag har mina anledningar till det.. Jag skriver blogg för att jag tycker det är skönt att skriva av mig lite. Och jag har verkligen inte tvingat någon att läsa den här bloggen. Såklart är det roligt när människor läser och är intresserade av ens liv men det är absolut inget krav och blir du irriterad på mig får du mer än gärna sluta läsa. 
Så då var det sagt.

Kom in till stan ganska nyligen. Sov ju i Hedesunda inatt.. Att vara barnvakt till Simon är det mysigaste som finns. Han kryper upp i knät när man tittar på TV och kom in till min säng inatt när han inte kunde sova. En riktig drömpojke. Så där gosig och söt! Vi hann inte göra alltför mycket igår eftersom det blev ganska sent innan jag hämtade honom. Men imorse vaknade vi tidigt och hade hela morgonen tillsammans :) Brottning. Och jag vann såklart ;) Kan det vara för att jag är typ dubbelt så stor? Minst.. Haha. Och så är han liksom smart. Man kan prata med honom fast han bara är 7 år. Aja nog om Simon..
Jag hämtade körkortet innan jag åkte till stan.. Så himla skön känsla måste jag säga ;)

Idag ska jag måla skrubben en gång för alla. Jag skjuter ju på det hela tiden men idag ska det bli gjort. Haha undra hur många gånger jag skrivit här i bloggen att "idag ska jag måla skrubbarna"...
Sen när Rickard slutar så ska vi åka och köpa köksbord så vi slipper sitta på golvet och äta mer. Vi har ju tittat på massor men antingen är de för dyra eller så tycker vi inte om dem. Någon som vet vart man kan köpa vita runda "plastbord" till bra pris?

Haha jag måste berätta något roligt också. När jag åkte in till stan idag så körde jag fel. Det var första gången jag körde från Hedesunda själv. När jag kom in till stan iaf så svängde jag av någonstans där jag och Rickard brukar åka när vi ska hem. Men tydligen kunde jag inte åka till Brynäs samma väg. Så jag hamnade i Bomhus och fick vända där.. Haha tänk första gången jag ska köra i Stockholm. Jag klarar ju knappt av lilla Gävle ;)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0