Soffan är här

Nu är huset rent!! Det tog verkligen lång tid, trots att det är så litet. Har hållt på typ hela dagen idag och hela dagen igår. Skönt att vara klar. Har dammat, torkat golv, damsugit, bytt gardiner, allt! :)
Och så har jag ju tagit hand om Simon också. Han är så go, men det visste ni väl redan. Har ju nämt honom ett antal gånger här förut :P Han har varit på träning idag. Och medans han var där åkte vi och hälsade på Peter och Anna en sväng. Gu va fin hunden är! Haha det var så himla roligt. Peter hade nån prydnadsgrej, det var typ nåt djur. En liten grej. Och den var Larko hur rädd som helst för. Såg så himla roligt ut. Den där stora hunden var rädd för det där lila porslinsdjuret :)

Imorn är det iaf sista dagen jag är barnvakt. Ska lämna Simon i skolan, sen hämtar mamma och Thomas honom på eftermiddagen när de kommit hem. Jag jobbar 12-20.30 imorn. Sen hoppas jag att soffan är inne när jag kommer hem. FÖR DEN HAR ÄNTLIGEN KOMMIT :D Så himla skönt. Nu slipper vi sitta på stolarna och titta på tv mer :P Men vi har ett problem. Vi är inte säkra på att vi komer få in den. I värsta fall får vi fixa nån som kan ta in den genom vardagsrumsfönstret (kan bli svårt eftersom vi bor på tredje våningen).. Aja, hoppas det löser sig och att det blir bra!

Nu kommer Rickard hem med pizza :) Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0