Lejonkungen

Min älskade Rickard kommer vara borta i några veckor :( Kanske till och med månader.. Vet inte än hur lång tid det här kommer att ta.. Det känns riktigt jobbigt faktiskt, att inte få ha honom på samma sätt som förut.
Haha nej då. Han har bara köpt en sladd mellan datorn och TVn som gör att han kan använda tvn som dataskärm och en massa.. Det är skitbra kvalitet och Rickard är som i himelen. Han är helt borta.. Och idag har han tittat på dataspel när vi var i Valbo och jag känner att mina största konkurenter är här. Nedrans dator och TV.

Idag tog vi en sväng i valbo igen. Provade lite jeans men inga som föll mig i smaken. Köpte en polotröja och ett par örhängen i guld (!). Ovanligt, jag köper alltid silver. Men det var inte äkta såklart.. Från Gina. Träffade Pilla och Oskar med :)
Sen har vi vart och tvättat i Hedesunda.. Jippie! Tvättade 2 omgångar hos mamma och två hos Magdis. Bra att man fick så mycket gjort på kort tid, när man hade två ställen att tvätta på.

Har nyss ätit tomtegröt :) Gottgott! Ska titta på Lejonkungen nu :D Haha!


Kommentarer
Postat av: Filip

tjena, kommer liiiite senare ändå idag, runt 1 tiden kanske:S

2008-12-29 @ 10:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0