Julstämning

Imorn börjar en ny vecka.. Eller typ om en timme. Julveckan!
Jag har aldrig varit så sugen på jul förut. Är så himla taggad. Jag och Rickard har tittat på ännu en julfilm idag; "ensam hemma 2". Det är riktig julstämning det. Så himla rolig film.


Hela syskonskaran julen -07

Idag gick det så bra så på jobbet.. Vi var ganska många som jobbade, trodde att det skulle vara full rulle. Men det var faktiskt lugnt. Jag köpte en ny kjol idag som jag tror jag ska ha på julafton. Köpte även en reservplan, lite tråkigare. En helt vanlig röd t-shirt-tunika. Får se vad det blir. 
När jag slutat så bar vi upp vitrinskåpet. Gu va tugnt det var! Men det blev fint :) Sen var vi och köpte mat, och det var pinsamt minsann! Haha vi tyckte inte att vi tog så mycket men tydligen.. Vi hade bara 500 kr, och det blev 560 så vi var tvungen att lämna tillbaka våran köttfärs. Haha Rickard den lilla gullen var helt röd i ansiktet. Men det löste sig. Det blev korv med bröd ikväll istället för spagetti och köttfärssås bara ;)..  

Nu har älsklingen somnat och jag är inge trött alls.. Får se vad jag hittar på för skoj.
Imorn kommer iaf Josefin hem :D Det blir verkligen skoj att träffa DIG!!

Föresten.. Ni har väl sett att det är snö ute? Underbart.

Kommentarer
Postat av: Josefin

2008-12-22 @ 00:22:40
URL: http://josefin12.blogg.se/
Postat av: Josefin

Hallå! Ta bort det där att man inte kan ta bilder. Jag ville ju låna en bara:) Imorn ses vi! :) Puss

2008-12-22 @ 00:24:08
URL: http://josefin12.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0