Idolfinalen och ny kusin

Det var hur roligt som helst igår i globen.. Verkligen skitkul!
Alice och Kevin var jätteduktiga.. Jag tyckte att Alice gjorde vinnarlåten MYCKET bättre men antar att Kevin ändå var en värd vinnare. Il Divo sjöng ju också, skitfint! Och så underhöll alla gamla idolerna i pauserna och så.. Anna sjöng den där låten hon kom in på.. HUR FINT SOM HELST!! :D
Ja iaf, en hellyckad kväll!

Ikväll var det tänkt att det skulle bli utgång. Men sen sa älsklingen att han ville vara med mig ikväll, det var verkligen länge sen vi bara var med varandra och inte gjorde något liksom.. Vi håller på i lägenheten, åker fram och tillbaka mellan Hedesunda och Gävle med grejor och en massa sånt. Inget bara vanligt umgås.. Så jag antar att det blir en myskväll hemma med älsklingen ändå.. Det blir nog skönt!

Jag ska jobba 12-16 idag.. Börjar snart..
Men innan jag går vill jag bara tala om att jag har fått en ny kusin :)
En liten Jeremia som föddes igår natt!



Lilla gullen..! Grattis Karoline och Kenny!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Oj det var mer än vad jag visste det! :)

2008-12-13 @ 16:27:02
URL: http://josefin12.blogg.se/
Postat av: erika

håller verkligen med dig, Alice var grym i fredags!

vart satt du nån stans!

kolla gärna in mina bilder från i fredags! :D

2008-12-14 @ 11:25:08
URL: http://eriikal.blogg.se/
Postat av: hej

Men det är ju inte deras riktiga barn, det är ju deras foster barn!!!!

2009-01-22 @ 05:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0