en liten sjukdag

Nu har två dagar gått sen jag skrev.. Har hänt en hel del. Men inget speciellt ändå.

Vi var till köpis igår och så var vi till Ikea. Det blev en del inhandlat. Ett par skor för min del. Rickard köpte en slips och en väst. Och nå sån där dryg sladd till TVn för massa pengar. Vi var även och köpte den där gardinstången som vi glömde när vi var där sist. Men igår när vi skulle sätta upp den märkte vi att det hade runnit in vatten utifrån runt fönstret. Så tapeten är helt brun och ful runt där av vattnet. Vi ringde till värden och de skulle komma och kolla på det på måndag. Det måste dom allt fixa! Kul och ha bruna fläckar runt fönstret i en helt nyrenoverad lägenhet..

Vi tog det bara lugnt igår.. Jag har börjar känt mig ganska hängig och igår slog det till. Jag blev superförkyld. Vi hade tänkt gått på bio, Australia, men det blev inte så. Åkte och köpte en varsin chipspåse och marabou istället och hade en myskväll framför TVn. Josefin och Amanda var också hit ett tag så vi drack glögg och åt pepparkakor. '

Idag ska vi nog kanske ut till Hedesunda och tvätta. Har en hel del tvätt, och jag vågar ju inte gå ner i tvättstugan själv, så då blir det till att åka till Hedesunda istället.. Kanske är bra att tvätta där, då kommer man dit nån gång.. Haha!

Nu måsta jag verkligen hoppa in i duschen.. Jag vet inte hur länge sen det var sist . Haha!



Här kommer iaf en bild på mig och Virran från juldagen. Har inte fått en endaste bild från kvällen än så jag tog den här från hennes blogg. Oj så söta vi var!

Föresten. Gå in på josefins blogg (josefin12.blogg.se) så får ni se något ganska roligt på mig och henne fårn Tunisien. Fy tusan va skabbiga vi var. Och det är helt sjukt va lika vi gör allt.. Gå in och titta :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Ni var väl inte skabbiga när ni var små. Sluta säg så! Ni var ju jättesöta var och en för sig och tillsammans. Så inget mer sånt prat... Kramar från moster

2008-12-28 @ 11:12:54
URL: http://frutrostek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0