CityFest

Igår blev det party.. Tredje dagen den här cityfesten :)
I torsdags var jag, RIckard, Josefin och Joakim ut. Vi var hemma hos oss ett tag först sen gick vi och tog stämpel på Heartbreak. Sen gick vi tillbaka till oss och hade mys ett tag tills vi kände oss redo för krogen. Dansade hela natten ;) Var med Virran och hade asroligt ;) Sen träffade jag Malin också, skitkul! Och Bo.. Hahaha! Din dans säger jag...
Joakim hade roligast av alla tror jag. Stockholmare säger jag bara :D :D Det blir fler gånger..

I fredags hade Rickard tagit hit några stycken och jag hade inget bättre för mig så jag var med dem.. Gick till Mingel och Bar lite senare och var där hela kvällen. Jag hade väldigt trevligt! Mycket roligare än förra fredagen när vi var där. Mycket mer folk.

Igår blev det party med flickorna. Så himla mysigt! Jag och Johanna var hos mig först och gjorde oss iordning och lite så. Åt langos så jag luktade lök hela kvällen kändes det som.. Gick till Agnes vid 8 eller nåt sånt där tror jag. Där var det mycket folk :) Vi hade jätteroligt tycker jag!
Gick ner på stan ganska tidigt.. Jag och Johanna tappade bort alla så vi gick ensamma till Mingel och Bar. Träffade en kille från England så jag fick träna lite på engelskan. Haha det gick knöligt i början men sen flöt det på :)..
Vi tröttnade efter ett tag och gick till Goya. Haha vi hade jätteroligt där faktisk! Shakade ass som tusan. Blev bjuden på en del i baren också. Det är bra att ha med sig Johanna tydligen ;)

Gick hem till älsklingen vid 2 och somnade ganska snabbt. Var rättså trött och sliten..!
 Bilder från igår kommer senare ;)

Ska gå och äta någonting nu på stan. Magen är helt tom och ropar efter mat.
Sen vet jag inte vad jag ska göra. Kanske ska åka till Stockholm och vara där tills på torsdag, men är inte säker än. Jag är så fattig!

Aja.. Ha en bra dag!

Och så vill jag bara säga en sak till. Alla som är ute efter att bara förstöra kan lägga ner nu. Jag och Rickard kan faktiskt lösa saker och ting själva, utan andras "hjälp":  Vi har det bra och älskar varandra.  Men bara för att man är upptagen behöver man inte sluta prata med andra. Att skriva några meddelanden och prata i telefonen säger ingenting.. Sköt er själv. Tack på förhand!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0