Tidig morgon

Hali Haå

Idag vaknade jag halv 7 när Rickard åkte och kunde inte somna om så jag tog en liten cykeltur hem från Ölbo och dushade och lite så.. Är klar nu och vet inte vad jag ska göra nu. Bussen går inte förren om ett tag. Kanske ska gå ut och packa ihop alla mina kläder? För på onsdag får vi tillbaka lägenheten!! Sååå underbart!

Har nyss ringt och ändrat min tid på hälsocentralen på onsdag eftersom jag blev tvungen att ta Olas pass då på Cubus. Så den här veckan blir det sjukt mycket jobba. Måndag-lördag. Sen är det slut. MItt schema slutar på lördag. Segt! Vad tusan ska jag göra sen? Ja vill ha ett fast jobb!!

Har lite att fixa nu.. Måste ringa och fixa körlektioner.. Och så måste jag ju göra halkkörning.. Jag vill ha körkort!

Jag Älskar Dig Rickard! Så du vet ;)

HejSvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0