Stockholm

Är i Stockholm nu. Det blev så ändå.. Skönt att få lite tid med systeryster <3
Åkte 7 imorse från Gävle med buss. Kom till centralen vid halv 10 och då åkte jag tunnelbana ut till Solna så nu är jag och Josefin i Jockes lägenhet. Han är i Frankrike så vi har den alldeles för oss ensamma :) Har precis ätit lite mackor. Vet inte vad vi ska hitta på nu faktiskt :S Försöka få igång Guitar Hero kanske?

Blir här tills på torsdag eller fredag tror jag.. Imorn är jag helt ensam här hela dagen för Josefin ska gå modevisningen.. Hon skulle vara där halv 9 och den började inte förren 3 så hon blir nog borta ända tills kvällen.. Vet inte vad jag ska göra då. Hmm..

Nu har Josefin fått igång Guitar Hero, jag är stolt att du klarade det ;) Haha!
HejSvejs!


Kommentarer
Postat av: Ida

Ta hand om er tjejer. Kramar från er trogna bloggläsare :)

2008-08-11 @ 11:32:17
Postat av: Agnes

hoppas ni får kul gumman :) sen när du kommer hem hittar vi på nåt!

2008-08-11 @ 12:41:33
URL: http://agneslangerth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0