Slöaa

Ännu en slappdag är över. Imorn ska vi hem. Det känns som att jag inte vill hem, fast ändå vill jag det.
Åt mumma frukost imorse. Yoghurt med hallon och mina favvoflingor + toast. Så himlans gott.
Satt vid datorn ett tag på förmiddagen båda två. Sen har vi kört ett ganska långt pass med Guitar Hero. Haha vilka nördar vi är. Men nu klarar vi till och med Medel-nivån. Övning ger färdighet ;)


Tog en liten promenad för att se oss runt lite. Väldigt mysigt område. Har legat och läst nu ett tag. Josefin läser tidning och jag läser bok som jag fick av Thomas (mammas). "Kunde någon älska Lillebror". Ganska konstig titel. Är iaf en sann bok om en kille med trasig uppväxt (alkholistföräldrar, en pappa som slog honom, snatterier osv.) Har bara läst några kapitel än så länge men den är jättebra. Fast assorglig :/ Kanske jag ska bli något sådant? Nån som tar hand om stackars barn/ungdomar som har det svårt.

Allvarligt jag har ingen aning om vad jag vill bli?

Ska äta toast nu igen och dricka fanta. Kanske titta på lite TV också, det gör jag ju ALDRIG hemma..
HejSvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0